Meggy….

Szeretem a meggyet. Járok – kelek piacon, boltokban és látom, hogy már van. Igaz nem olcsó, de már van idei meggy. Finom a meggy önmagában, süteményben, levesben, krémben, turmixban. A meggyről nemcsak a már megírt receptjeim meggyes pite, kőtt pite , meggyes pite 2 miatt támadt nosztalgiám, hanem azért is mert szép emlékeim fűződnek hozzá. Volt egyszer egy ház, annak udvarán és a ház előtt az utcán nőtt a meggy. A ház gazdája akkor még meghívott szüretre és nagy örömmel szedtük a meggyet együtt, magunknak, és az ő családjának. A meggyből lett süti, és finom reggeli, örömmel magoztam, sütögettem, eszegettem. Szeretek az életem szép emlékeire visszagondolni, még akkor is, ha ez már nem lesz többé. Remélem, azért az idén is jó termés lesz, bár nem tudom, milyen fajta meggy terem ott, de az biztos, hogy nagyon finom.
Szedjétek és egyétek, ne menjen tönkre…. Jó étvágyat hozzá.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .