Lusta kakaós csigácska….

Nagyfiam és sajnos én is vevő vagyok a kakaós csigácskára. Nagyon sok receptet találtam, de mind pepecs. Az a helyzet, hogy a látszat ellenére nem szeretek nagyon pepecs, hosszú ideig tartó főzési sütési elfoglaltságot, ezért igyekszem gyors és hatékony megoldásokat keresni. Kutatásaim leguniverzálisabb tésztája a leveles tészta, melyet lehet úgy is kapni, hogy ki van nyújtva, és sütőpapírra van tekerve. Ezek közül a legolcsóbbak a SPAR budget és a Lidlben kapható leveles tészta. Ekkor már csak a Nestlé Nesquick gyártmányú instant kakaópora kell még, és szerintem kész is.

Tészta kitekerer, megszór kakaóporral, visszateker, csíkokra vág és irány a sütő, néha ha van kedvem megkenem a tetejét felvert tojással, vagy tejjel.
30 perc sütés és már ehető is.
Mielőtt plágiummal vádolna valaki itt is megtaláltam az ötletet, ezek szerint nincs új a nap alatt és gondolom a lustaság mást is gondolkodásra késztet.

2 gondolat “Lusta kakaós csigácska….” bejegyzéshez

  1. Betti október 29, 2010 / 12:45 du.

    Fúúú, de guszta. Mi is kakaóscsiga rajongók vagyunk. Én eddig képes voltam mindig pepecselni. De ezt tutti kipróbálom.

  2. Citroen Nemo október 29, 2010 / 5:05 du.

    Használd egészséggel, 30 perc és kb 16 -20 kis csigácska

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .