Az első bejegyzés….

Új blogot nyitottam. Nem azért mert nagyon ráérek, nem azért mert nincs más dolgom, hanem azért mert szeretném megosztani gasztronómiai élményeimet, jókat és rosszakat egyaránt azokkal, akik erre kíváncsiak és szeretnék új kapcsolatokat építeni illetve a meglévőket, megromlottakat javítani, újraépíteni ilyen semleges témakör keretén belül. 
Minden érintett olvashatja majd és ha olyat írok, ami esetleg más szerint nem felel meg a valóságnak, kérlek írjátok meg a megjegyzésekben és korrigálok. Megsérteni, megbántani senkit nem szeretnék, receptet lopni szintén nem, ha mégis így történne, akkor az szigorúan véletlen és ha szóltok, korrigálom……

Amennyiben valaki szeretné szerzőként segíteni a tevékenységemet, jelezze, örömmel veszem.

Igyekszem minden nap írni egy receptet, lehetőség szerint olyanokat, amiket kipróbáltam, vagy olyanokat, amelyeket ki szeretnék veletek is próbáltatni, esetleg történeteket melyek egy-egy főzéshez vagy gasztronómiai túrához tartozik, tartozott. Ezek a receptek, nem mind saját találmányok, de sok bennük a módosítás, melyek egy részét én kreáltam, egy részét pedig barátaimtól lestem el. Írjatok bátran visszajelzéseket, hogy még több és jobb receptet tudjak Veletek megosztani. 

2 gondolat “Az első bejegyzés….” bejegyzéshez

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .