Postcrossing újra…..

Nem oly régen kapcsolódtam ehhez a közösséghez és nem fűztem nagy reményeket, de gondoltam egy próbát megér. Régen csalódtam ily pozitívan, mert az elmúlt hónapban már négy képeslapot is kaptam Kínától Hollandiáig több helyről, idegenektől. Azt már látom, hogy kortól, nemtől, rassztól és vallási felekezetektől független a képeslap csere-bere nincs benne semmiféle politika sem, illetve tegnap megpróbáltam feladni egy képeslapot Oroszországba és a postán kb. 10 percbe telt mire kiderítették, hogy szabad-e, mert egy körlevél alapján tilos volt. Nem tudom az okát, de sikerült elküldenem. Nem froclizva az ismerőseimet, szabad engem meglepni anzix-szal, biztosan örülnék neki. Köszönöm előre is, ha gondol rám valaki.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .