Karantén napló v.3.0. – első nap

Alig jöttem ki az előzőből, máris itt a következő. Nem szeretem, korlátozva vagyok mindenben. Derekam egyre rosszabb, azt mondta orvos jó ismerősöm, hogy kerítsek valami jó gerinctornát és csináljam, mert a baj nagy. Csinálom és haladok több mindennel is. A “könyvem” lektorálás alatt, a nyomdával egyeztettem, megleszek határidőre. Bár nem érzem magam betegnek, nincsenek covidra jellemző tüneteim, nem szeretnék a várandós kis menyemre és másra sem vírust ragasztani, ezért sajnálom azokat, akik hirtelen látni akartak, mert arra kérem őket, hogy a héten ne tegyenek nálam vizitet.

Új kreatívkodás felé hajlik a szívem és a kezem szeretném kipróbálni a kumihimo-t, nagyon érdekel. A mókás az, ha bejön és nekiállok, akkor készítek egy csomó női ékszert és nem tudom, kinek adjam, de majd meglátom. Szerintem felajánlom majd valamelyik közösségi oldalamon, vagy itt.

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .